ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

Το sales365.gr είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα έκθεσης και διάθεσης μέσω Διαδικτύου των προϊόντων της Ελληνικής εταιρείας με το Διακριτικό τίτλο Tomi Commercial, με έδρα την Μεγ. Αλεξάνδρου 3 στη Νέα Μηχανιώνα Θεσσαλονίκης, με ΑΦΜ: 047673406, Δ.Ο.Υ Καλαμαριάς, τηλ. 2392034964 και υπεύθυνο επικοινωνίας τον Χατζηιωάννου Νικόλαο. Πριν εισέλθετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα και περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας, σας καλούμε να συμβουλευτείτε τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις, που εφαρμόζονται ειδικά για τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος που βρίσκεται στη διεύθυνση www.sales365.gr.

Βεβαιωθείτε ότι συμφωνείτε με τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις διότι η περαιτέρω χρήση και η περιήγησή σας στην άνω ιστοσελίδα συνεπάγεται τη ρητή και ανεπιφύλακτη συγκατάθεση και συναίνεσή σας με αυτούς.

Η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει, ανανεώσει ή αναβαθμίσει οποτεδήποτε και χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση του χρήστη/καταναλωτή/επισκέπτη/μέλους του sales365 (συνολικά ή διαζευκτικά): α) μέρος ή το σύνολο των παρόντων όρων χρήσης, β) μέρος ή το σύνολο του περιεχομένου του ηλεκτρονικού καταστήματος και γ) μέρος ή το σύνολο της εξωτερικής εμφάνισης (interface), της δομής ή της σύνθεσης (configuration) της ιστοσελίδας καθώς και των τεχνικών του προδιαγραφών. Επίσης η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα οποτεδήποτε, αναιτιολόγητα και χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση του χρήστη/καταναλωτή/επισκέπτη/μέλους του sales365 να ματαιώσει, να αναστείλει ή να τερματίσει τη λειτουργία του καταστήματος. Ο χρήστης του sales365 αναγνωρίζει και αποδέχεται ανεπιφύλακτα όλα τα ανωτέρω με μόνη την πλοήγηση ή/και χρήση των υπηρεσιών του sales365.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα sales365 προβάλλει, προωθεί και μεταπωλεί τα προϊόντα των προμηθευτών με τους οποίους συνεργάζεται. Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να επιλέγει ελεύθερα τα προϊόντα που προβάλλει στην ιστοσελίδα και να τροποποιεί, ανανεώνει ή/και αποσύρει αυτά οποτεδήποτε και χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Το ίδιο ισχύει και για την τιμολογιακή της πολιτική, τις τυχόν προσφορές και τις εκπτώσεις τις οποίες δύναται να επιλέγει και να διενεργεί ελεύθερα καθώς και να τροποποιεί, ανανεώνει ή/και αποσύρει οποτεδήποτε και χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση ή/και τήρηση προθεσμίας.

Το sales365 είναι ένα πολυκατάστημα που συνεργάζεται με πληθώρα προμηθευτών, εισαγωγέων και κατασκευαστών (ξένων και εγχώριων) προκειμένου να φέρνει σε εσάς μια πολύ μεγάλη γκάμα προϊόντων και μάλιστα στις καλύτερες δυνατές τιμές. Επομένως, μολονότι λαμβάνουμε κάθε δυνατό μέτρο για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων μας όπως αυτή εμφανίζεται στο sales365, υπάρχει περίπτωση ένα προϊόν που προβάλλεται να μην είναι τελικώς διαθέσιμο ή να μην είναι διαθέσιμο εντός του χρόνου παράδοσης που αναφέρεται στην περιγραφή του προϊόντος, για λόγους που δεν εμπίπτουν στη δική μας σφαίρα επιρροής. Για το λόγο αυτό και με σκοπό την πλήρη ενημέρωσή σας και τη μεγαλύτερη δυνατή προστασία σας από απρόβλεπτα περιστατικά, οι παραγγελίες ολοκληρώνονται ως ακολούθως:

α) ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ – Μπορείτε να πλοηγηθείτε στο ηλεκτρονικό κατάστημά μας, να επιλέξετε ελεύθερα μέσα από το κατάστημα τα προϊόντα της αρεσκείας σας και να τα τοποθετήσετε στο καλάθι αγορών σας. Στη συνέχεια, ακολουθώντας τα ‘βήματα’ που σας υποδεικνύονται κάθε φορά, θα πρέπει να προχωρήσετε στην αποστολή του αιτήματός σας για παραγγελία προς την εταιρεία μας. Με σκοπό την καλύτερη και αρτιότερη εξυπηρέτηση σας και τη διευκόλυνση των μελλοντικών σας αγορών κατά την πρώτη σας παραγγελία εγγράφεστε ως χρήστης του sales365, συμπληρώνοντας όλα τα προσωπικά σας στοιχεία που σας ζητούνται στην αντίστοιχη φόρμα εγγραφής. Κατόπιν, κάθε φορά μετά την ολοκλήρωση των αγορών σας, συμπληρώνετε όλα τα στοιχεία του αιτήματός σας για παραγγελία που εμφανίζονται στη φόρμα παραγγελίας. Το σύνολο των στοιχείων που αποστέλλεται στην εταιρεία μας εμπίπτει στην αυστηρή πολιτική προστασίας των προσωπικών σας δεδομένων που τηρεί η εταιρεία μας και συλλέγεται και επεξεργάζεται με πλήρη ασφάλεια και επιμέλεια και μόνον κατόπιν της ρητής συγκατάθεσής σας που παρέχεται με την αποστολή της ως άνω φόρμας. Σε κάθε περίπτωση, κάθε φορά που αποστέλλετε ένα αίτημα προς παραγγελία στην εταιρεία μας θα πρέπει πρώτα να έχετε αποδεχτεί τους παρόντες όρους χρήσης, οι οποίοι διέπουν τις μεταξύ μας συναλλαγές στο σύνολό τους κατά τα αναφερόμενα στο άρθρο 1 ανωτέρω. Επίσης ευθύνεστε για την ορθότητα και τη νομιμότητα των ως άνω στοιχείων σας, τα οποία η Εταιρεία μας τα γνωρίζει μόνον κατά δήλωσή σας.

Με την αποστολή του αιτήματός σας προς παραγγελία εμφανίζεται αυτοματοποιημένο μήνυμα που περιλαμβάνει τα στοιχεία του αιτήματος παραγγελίας που θα λάβει η εταιρεία μας, το οποίο σας αποστέλλεται και στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει. Όλα τα αιτήματά σας παραλαμβάνονται από εμάς με την επιφύλαξη ελέγχου διαθεσιμότητας των προϊόντων που περιλαμβάνονται στο αίτημα παραγγελίας σας (ο οποίος έλεγχος πραγματοποιείται μετά την έναρξη του σταδίου επεξεργασίας που ακολουθεί το αίτημά σας). Κατά το στάδιο της λήψης του αιτήματός σας και της αυτόματης προβολής του περιεχομένου του αιτήματος παραγγελίας σας δεν έχει ξεκινήσει ακόμη η επεξεργασία του αιτήματός σας από την εταιρεία μας.

β) ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ – Εφόσον το αίτημα παραγγελίας σας αποσταλεί από τις 9.00π.μ έως τις 14.00μ.μ σε εργάσιμη ημέρα και ώρα (από Δευτέρα έως Παρασκευή) τότε θα λάβετε άμεσα μήνυμα, στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει, ότι το αίτημά σας βρίσκεται στο στάδιο της επεξεργασίας από την εταιρεία μας. Διαφορετικά το εν λόγω μήνυμα θα το λάβετε εντός της αμέσως επόμενης εργάσιμης ημέρας. Κατά την επεξεργασία του αιτήματός σας ελέγχεται η διαθεσιμότητα του συνόλου των προϊόντων που περιλαμβάνει το αίτημα παραγγελίας σας.

  1. i)Σε περίπτωση που υπάρχει διαθεσιμότητατου συνόλου των προϊόντων που περιλαμβάνονται στο αίτημά σας εντός του χρόνου παράδοσης που αναφέρεται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, τότε θα σας αποσταλεί μήνυμα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει που θα επιβεβαιώνει την παραγγελία σας και θα περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία αυτής. Η αποστολή των προϊόντων θα πραγματοποιείται κατόπιν βάσει του χρονοδιαγράμματος παράδοσης της συνεργάτιδάς μας εταιρείας ταχυμεταφορών.
  2. ii)Σε περίπτωση που δεν υπάρχει διαθέσιμοκάποιο/α από τα είδη που θέσατε στην παραγγελία ή/και που κάποιο προϊόν θα είναι διαθέσιμο μετά τον αναγραφόμενο στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα χρόνο παράδοσης, τότε η Εταιρεία μας θα έρχεται σε επαφή μαζί σας είτε με μήνυμα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, είτε με απευθείας τηλεφωνική επαφή μαζί σας στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που μας έχετε δηλώσει δια μέσου αντιπροσώπου της (είτε με όλους τους ανωτέρω τρόπους), προκειμένου να συνεννοηθεί μαζί σας για την τυχόν τροποποίηση, διόρθωση ή ακύρωση της παραγγελίας σας. Εφόσον δεν καταστεί εφικτή η επικοινωνία μαζί σας για διάστημα 3 ημερών από την αποστολή του αιτήματος παραγγελίας σας, το αίτημά σας ακυρώνεται αυτομάτως και θα πρέπει να αποστείλετε ξανά νέο αίτημα προς εμάς. Σε κάθε περίπτωση τυχόν νέα παραγγελία σας (τροποποιηθείσα ή μη) θα σας αποστέλλεται και πάλι με νέο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και στο κινητό τηλέφωνο που μας έχετε δηλώσει το δε μήνυμα αυτό θα αποτελεί και το επιβεβαιωτικό της παραγγελίας σας βάσει του οποίου και θα εκτελείτε. Η αποστολή των προϊόντων θα πραγματοποιείται κατόπιν βάσει του χρονοδιαγράμματος παράδοσης της συνεργάτιδάς μας εταιρείας ταχυμεταφορών.

γ) Η Εταιρεία μας δύναται να έρθει σε επαφή μαζί σας μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και μηνύματος στο κινητό τηλέφωνο τα οποία μας έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας καθ’ όλη τη διάρκεια μέχρι και την παράδοση της παραγγελίας σας σε εσάς για οποιοδήποτε ζήτημα αφορά τη λήψη, την επεξεργασία, την εκτέλεση ή/και τη μεταφορά της παραγγελίας σας ή/και την πληρωμή ή/και την επιστροφή των προϊόντων ή για ο,τιδήποτε άλλο. Τα μέρη συμφωνούν ότι η εν λόγω επικοινωνία (μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και μήνυμα στο κινητό τηλέφωνο που μας έχετε δηλώσει-sms) καλύπτει και τις νόμιμες προϋποθέσεις έγγραφης ενημέρωσής σας, γνωστοποίησής σας, επιβεβαίωσης παραγγελίας σας, όπου και όταν ο νόμος το απαιτεί. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να εκφράσετε τις αντιρρήσεις, ή να σας παρέχουμε διευκρινίσεις για το περιεχόμενο κάποιου μηνύματος που έχετε λάβει κατά τα ανωτέρω, ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας είτε αποστέλλοντας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και απαντητικό μήνυμα στο sms που θα έχετε λάβει ή/και να μας πάρετε απευθείας τηλέφωνο στo νούμερο 2392034964.

Με σκοπό την καλύτερη και αρτιότερη εξυπηρέτησή σας, η εταιρεία μας διαθέτει τέσσερις επιλογές πληρωμής των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν. Αφού αποφασίσετε ποια διαδικασία πληρωμής σάς ταιριάζει, επιλέγετε τον αντίστοιχο τρόπο πληρωμής στο κατάλληλο σημείο της φόρμας του αιτήματος παραγγελίας σας και εισάγετε τα απαραίτητα στοιχεία σας εφόσον χρειάζονται. Η συλλογή και επεξεργασία των στοιχείων πληρωμής που μας αποστέλλετε εμπίπτουν στην αυστηρή πολιτική προστασίας των προσωπικών σας δεδομένων που τηρεί η εταιρεία μας και συλλέγονται και επεξεργάζονται με πλήρη ασφάλεια και επιμέλεια και μόνον κατόπιν της συγκατάθεσής σας που μας παρέχεται με την αποστολή του αιτήματος της παραγγελίας σας. Ιδίως για τις πληρωμές με πιστωτική κάρτα λαμβάνονται σε συνεργασία και με τους συνεργαζόμενους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας που εξασφαλίζουν τη μέγιστη δυνατή προστασία στις ηλεκτρονικές σας συναλλαγές και διασφαλίζουν τις πληρωμές σας.

Στο sales365.gr μπορείς να πληρώσεις με όποιον από τους παρακάτω 5 τρόπους επιλέξεις:

α) Αντικαταβολή – Εφόσον έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή τότε θα πρέπει να καταβάλλετε το αντίστοιχο Συνολικό Τίμημα (συμπεριλαμβανομένου και του κόστους αποστολής) κατά την παραλαβή του προϊόντος από το μεταφορέα της επιλογής μας.

β) Σε τραπεζικό λογαριασμό – Εφόσον έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, τότε θα πρέπει να προεξοφλήσετε την παραγγελία σας (και τα τυχόν συμφωνηθέντα έξοδα λ.χ. μεταφοράς) προκειμένου να ξεκινήσει η διαδικασία επεξεργασίας του αιτήματος παραγγελίας σας και η δέσμευση των προϊόντων που περιλαμβάνονται σε αυτήν από εμάς, σε έναν από τους τραπεζικούς λογαριασμούς της εταιρείας μας, αναφέροντας ως αιτιολογία τον κωδικό παραγγελίας σας.

Εν συνεχεία θα πρέπει να μας ενημερώσετε με email ή τηλεφωνικώς ή με Fax στο 2392034964 για την κατάθεση των χρημάτων, ώστε να επιταχυνθεί η εξυπηρέτησή σας. Μετά την επιβεβαίωση κατάθεσης του συνολικού ποσού (υπάρχει περίπτωση μικρής χρονικής καθυστέρησης στην εμφάνιση της κατάθεσής σας στο λογαριασμό μας, όταν γίνει μέσω ebanking) ακολουθείται η διαδικασία της επεξεργασίας και της επιβεβαίωσης παραγγελίας, ενώ σας αποστέλλονται τα σχετικά ηλεκτρονικά μηνύματα ή/και τα μηνύματα στο κινητό τηλέφωνο που μας έχετε δηλώσει. Σε περίπτωση μη πληρωμής εντός 7 ημερολογιακών ημερών του συνόλου του ποσού, η παραγγελία σας θα ακυρώνεται αζημίως και η σύμβαση πώλησης θα λογίζεται ως μηδέποτε καταρτισθείσα. Θα σας αποστέλλεται σχετικό μήνυμα ακύρωσης του αιτήματος παραγγελίας σας στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και στο κινητό τηλέφωνο που μας έχετε δηλώσει. Σε περίπτωση ακύρωσης ή τροποποίησης της παραγγελίας σας μέχρι την αποστολή του(ων) προϊόντος(ων), θα ακολουθείται διαδικασία άτοκης επιστροφής των χρημάτων σας, κατόπιν επικοινωνίας μαζί σας με έναν από τους ανωτέρω αναφερόμενους τρόπους επικοινωνίας (άρθρο 3 γ ανωτέρω), προκειμένου να μας δώσετε τον αριθμό τραπεζικού λογαριασμού στον οποίο επιθυμείτε να γίνει η κατάθεση.

γ) Με Πιστωτική Κάρτα, το sales365 δέχεται όλες τις πιστωτικές κάρτες Visa και MasterCard. Τα στοιχεία των πιστωτικών καρτών προστατεύονται μέσω online συστήματος ασφάλειας της τραπέζης Πειραιώς, το οποίο εγγυάται απόλυτα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών.

δ) Μέσω Paypal, σας δίνουμε τη δυνατότητα να κάνετε την πληρωμή με πιστωτική κάρτα μέσα από τον πιο γνωστό μηχανισμό για την ασφάλειά του σε διεθνές επίπεδο. Θα μεταφερθείτε αυτόματα κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας στη σελίδα του Paypal για να ολοκληρώσετε την πληρωμή και την αγορά σας. Το PayPal™ σάς δίνει τη δυνατότητα να κάνετε την συναλλαγή, ακόμα και αν δεν έχετε προσωπικό λογαριασμό χρήστη. Σε περίπτωση ακύρωσης ή τροποποίησης της παραγγελίας σας θα ακολουθείται η διαδικασία άτοκης επιστροφής των χρημάτων σας μέσω Paypal ή μέσω τραπεζικής κατάθεσης, κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη.

ε) Και τέλος με Προσωπική πληρωμή κατά την παραλαβή του προϊόντος από το κατάστημά μας. Σε περίπτωση μη εμφάνισης του πελάτη εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της παραγγελίας του, τότε θα ακυρώνεται αζημίως η πράξη και η σύμβαση πώλησης θα λογίζεται ως μηδέποτε καταρτισθείσα.

α) Με την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας θα ενημερώνεστε με ηλεκτρονικό μήνυμα ταχυδρομείου ή με sms στο κινητό τηλέφωνο που μας έχετε δηλώσει, για το χρόνο παράδοσης των προϊόντων σας αναλόγως με την περιοχή που έχετε επιλέξει να σας αποσταλούν τα προϊόντα.

β) Σε κάθε περίπτωση η παραγγελία σας θα σας αποστέλλεται από την εταιρεία μας ή από συνεργαζόμενο μεταφορέα της επιλογής της κατά τις εργάσιμες ώρες και ημέρες (Δευτέρα – Παρασκευή, 09:00-17:00). Δυνάμει του βασικού χρονοδιαγράμματος παράδοσης της συνεργάτιδάς μας εταιρείας ταχυμεταφορών οι παραδόσεις έχουν ως εξής:

– στο νομό Θεσσαλονίκης εντός 24 ωρών από την αποστολή των προϊόντων στο μεταφορέα

– στις πρωτεύουσες νομών εντός 24 ωρών από την αποστολή των προϊόντων στο μεταφορέα (εκτός από νησιά)

– στις λοιπές περιοχές εντός 48 ωρών από την αποστολή των προϊόντων στο μεταφορέα εξαιρουμένων απομακρυσμένων και δυσπρόσιτων περιοχών που μπορεί να παραδοθεί το αργότερο σε 72 ώρες. Σε αυτήν την περίπτωση η αποστολή γίνεται μόνο μέσω των ΕΛΤΑ courier και της Γενικής Ταχυδρομικής.

Η επιχείρησή μας και οι συνεργάτες της λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την έγκυρη παράδοση σε εσάς των προϊόντων που έχετε παραγγείλει με βάση το ως άνω χρονοδιάγραμμα. Δεν ευθύνεται όμως για τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε ανωτέρα βία ή σε γεγονότα που υπεκφεύγουν από τον έλεγχό της. Ενδεικτικώς, δεν ευθύνεται για αιτίες καθυστέρησης παράδοσης που οφείλονται σε καθυστερήσεις σε τελωνεία, ενδιάμεσους χώρους φόρτωσης-εκφόρτωσης, απεργίες μεταφορικών μέσων ή άλλου είδους απεργίες που επηρεάζουν την παράδοση των προϊόντων στις αποθήκες τις εταιρείας μας από τους προμηθευτές μας κ.λπ. Στην περίπτωση τυχόν καθυστερήσεων η εταιρεία μας θα κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να επικοινωνήσει μαζί σας στα στοιχεία που της έχετε παραχωρήσει, προκειμένου να σας ενημερώσει σχετικά και να συνεννοηθεί μαζί σας για τη νέα παράδοση ή την παράδοση άλλου προϊόντος.

Μολονότι έχουμε λάβει κάθε δυνατή μέριμνα για την ενημέρωσή σας σε σχέση με την τυχόν έλλειψη διαθεσιμότητας κάποιου προϊόντος, παρ’ όλα αυτά υπάρχει πιθανότητα να υπάρξει απροσδόκητη έλλειψη ή μη διαθεσιμότητα του προϊόντος από τους προμηθευτές μας (και μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας). Στην περίπτωση αυτή, η εταιρεία μας θα κάνει και πάλι κάθε δυνατή προσπάθεια να επικοινωνήσει μαζί σας βάσει των τρόπων επικοινωνίας που αναφέρονται ανωτέρω, προκειμένου να σας ενημερώσει σχετικά και να συνεννοηθεί μαζί σας για τη νέα παράδοση ή την παράδοση άλλου προϊόντος ή την ακύρωση της παραγγελίας αζημίως και για τα δύο μέρη και την άτοκη επιστροφή των χρημάτων που τυχόν έχουν καταβληθεί εντός μίας εργάσιμης ημέρας από την επικοινωνία μας.

γ) Με την επιφύλαξη τυχόν ειδικότερων χρεώσεων που θα προβλέπονται ρητώς σε προϊόν που έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα μας και σε κάθε περίπτωση στην επιβεβαίωση παραγγελίας σας, γενικά το κόστος αποστολής έχει ως ακολούθως:

– για παραγγελίες ανεξαρτήτου αξίας, βάρους ή όγκου δέματος τα έξοδα αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ σε όλη την Ελληνική Επικράτεια. Στην περίπτωση παράδοσης και πληρωμής του δέματος με αντικαταβολή υπάρχει επιβάρυνση 2 ευρώ.

Το sales365.gr έχει κάνει τη διαδικασία της επιστροφής μία πολύ εύκολη και απλή υπόθεση για εσάς.

Τώρα μπορείς να επιστρέψεις το προϊόν που αγόρασες με 3 βήματα και τα υπόλοιπα θα τα φροντίσουμε εμείς.

 

Βήμα 1ο

Μας ενημερώνετε τηλεφωνικώς στο 2392034964 ή με email στο info@sales365.gr για το λόγο επιστροφής του προϊόντος καθώς και για το νέο προϊόν αντικατάστασής του ή για την επιλογή επιστροφής των χρημάτων σας. Το δικαίωμα χρηματικής αποζημίωσής σας ισχύει για 14 ημέρες απο την παραλαβή του δέματος από το μεταφορέα.

 

Βήμα 2ο

Συσκευάζετε το προϊόν με ασφάλεια και όπως ακριβώς το παραλάβατε στην εργοστασιακή του συσκευασία

Να μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε μέσα στη συσκευασία τα απαραίτητα νομιμοποιητικά παραστατικά (Δελτίο Αποστολής και Απόδειξη ή Τιμολόγιο).

 

Βήμα 3ο

Τέλος παραδίδετε το συσκευασμένο δέμα σε ένα υποκατάστημα του δικτύου των ACS, Γενικής Ταχυδρομικής ή των ΕΛΤΑ courier της περιοχής σας με διεύθυνση επιστροφής*:

Χατζηιωάννου Νικόλαος – Sales365.gr

Μεγ. Αλεξάνδρου 3, Νέα Μηχανιώνα

Τ.Κ. 570 04, Θεσσαλονίκη

Όταν το δέμα φθάσει στην αποθήκη μας το προϊόν θα ελεγχθεί και θα σας ενημερώσουμε για τη διαδικασία αντικατάστασης ή αποζημίωσης κατ’ επιλογήν σας.

*ΠΡΟΣΟΧΗ: κατά την παράδοση του επιστρεφόμενου δέματος στο υποκατάστημα κούριερ θα πρέπει να δηλώσετε στον υπάλληλο ότι η χρέωση των μεταφορικών είναι του παραλήπτη (δική μας). Σε περίπτωση που η περιοχή σας είναι χαρακτηρισμένη ώς δυσπρόσιτη και δεν υπάρχουν κοντινά γραφεία κούριερ, τότε στέλνετε το προϊόν μέσω ταχυδρομείου, πληρώνετε τα έξοδα αποστολής (τα ΕΛΤΑ δεν παρέχουν την υπηρεσία χρέωσης των εξόδων αποστολής από τον παραλήπτη) και εμείς σας επιστρέφουμε τη διαφορά με κατάθεση στον τραπεζικό σας λογαριασμό.

 

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο όταν:

Η συσκευασία του προϊόντος δεν έχει ανοιχθεί, είναι σφραγισμένη στην εργοστασιακή της κατάσταση με τις απαραίτητες σημάνσεις και κυρίως δεν έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν.

 

Τι ισχύει στα μεταφορικά:

  • Σε περίπτωση που επιστρέφετε το προϊόν εξαιτίας δικής μας υπαιτιότητας (λανθασμένη παραγγελία) ή λόγω ελαττωματικής κατάστασης του, τότε εμείς αναλαμβάνουμε όλα τα έξοδα επιστροφής. Βασική προϋπόθεση σε αυτήν την περίπτωση είναι η επιστροφή να πραγματοποιηθεί εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και το δέμα να επιστραφεί με τις συνεργαζόμενες εταιρείες courier (ACS, Γενική Ταχυδρομική και ΕΛΤΑ courier).
  • Σε περίπτωση που επιστρέφετε το προϊόν αναιτιολόγητα (δικαίωμα υπαναχώρησης) εντός 14 ημερών από την παραλαβή του, τότε ο πελάτης επιβαρύνεται μόνο με τα έξοδα επιστροφής (κούριερ, μεταφορική, ταχυδρομείο κ.τ.λ.) με σταθερό κόστος επιστροφής 2.90ευρώ για όλες τις παραγγελίες ανεξαρτήτου βάρους και όγκου. Η επιχείρηση δεν δέχεται αναιτιολόγητες επιστροφές προϊόντων πέραν των 14 ημερών από την παραλαβή τους.

 

Σε περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων:

α) Η εταιρεία μας λαμβάνει κάθε δυνατό μέτρο ώστε όλα τα προϊόντα (ανεξαρτήτως είδους) να συσκευάζονται ειδικά και προσεκτικά προκειμένου να φθάσουν σε εσάς χωρίς φθορές. Επίσης η εταιρεία μας γνωρίζει ότι ανάμεσα στα προϊόντα της περιλαμβάνονται και εύθραυστα ή/και ευαίσθητα είδη και για το λόγο αυτό λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα (σε συνεργασία και με τους προμηθευτές και τους μεταφορείς της), ώστε τα είδη αυτά να αποστέλλονται εντός ειδικών συσκευασιών που τα προστατεύουν πλήρως από τυχόν φθορές κατά τη μεταφορά τους ή/και την αποθήκευσή τους. Σε πολύ σπάνιες, όμως, περιπτώσεις υπάρχει κίνδυνος κάποιο από τα προϊόντα αυτά να φθαρεί κατά την αποστολή του σε εσάς. Επίσης, σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις υπάρχει περίπτωση να παραλάβετε ένα προϊόν με κάποιο ελάττωμα. Για το λόγο αυτό και ανεξαρτήτως του ως άνω δικαιώματός σας για υπαναχώρηση το οποίο δεν θίγεται, σας καλούμε να ελέγχετε τα προϊόντα κατά την παραλαβή τους.

β) Σε περίπτωση που παραλάβετε το προϊόν χωρίς να εκφράσετε κάποια συγκεκριμένη επιφύλαξη σημαίνει ότι έχετε παραλάβει ανεπιφύλακτα το προϊόν από την εταιρεία μας. Σε περίπτωση όμως που διαπιστώσετε ότι υπάρχουν φθορές ή/και κάποιο ελάττωμα στο προϊόν, τότε μπορείτε να μας ενημερώσετε επικοινωνώντας μαζί μας στο e-mail info@sales365.gr ή/και τηλεφωνικά στα τηλέφωνα επικοινωνίας 2392034964, δηλώνοντάς μας αν επιθυμείτε να σας αποσταλεί νέο προς αντικατάσταση ή αν επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση.

γ) Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε είναι αποδεδειγμένα ελαττωματικό από την κατασκευή του, τότε σας παρέχουμε τις εξής εναλλακτικές προτάσεις: i)να αντικατασταθεί το ελαττωματικό προϊόν με ένα νέο ii)να το αντικαταστήσετε με ένα άλλο οποιαδήποτε προϊόν από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και iii) να επιλέξετε την πλήρη αποζημίωσή σας σε λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.

Σε περίπτωση ελαττωματικής ηλεκτρικής συσκευής:

  • Μπορείτε να απευθυνθείτε απευθείας στο εξουσιοδοτημένο κατάστημαservice της περιοχής σας ή να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε περαιτέρω.
  • Εάν το προϊόν παρουσιάσει ελάττωμα στις πρώτες 14 ημέρες λειτουργίας του, τότε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2392034964για να σας το αντικαταστήσουμε άμεσα με ένα νέο (κατόπιν διαθεσιμότητας). Είναι στη διακριτική ευχέρεια της επιχείρησης να επιλέξει την πλήρη χρηματική αποζημίωσή σας εφόσον υπάρχει έλλειψη αποθέματος ή το συγκεκριμένο μοντέλο έχει πλέον αποσυρθεί από την παραγωγή. Σε αυτή την περίπτωση δεν υπάρχει καμία χρέωση εξόδων επιστροφής για τον πελάτη. Μετά την 14η ημέρα, ισχύει η εγγύηση που συνοδεύει έκαστο προϊόν βάσει των όρων της οποίας μπορείτε να προβείτε σε επισκευή (service) του προϊόντος από τον κατασκευαστή ή/και εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπό του και τα μεταφορικά χρεώνονται στον αποστολέα. Για το λόγο αυτό, είστε υποχρεωμένοι να κρατάτε και να αποθηκεύετε τις εγγυήσεις των προϊόντων χωρίς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ισχύσουν οι όροι εγγύησης και οι σχετικές παροχές.

Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:

α) Πριν την αποστολή του προϊόντος – Η ακύρωση είναι δυνατή με τηλεφωνική επικοινωνία στο νούμερο 2392034964

β) Μετά την παραλαβή του προϊόντος – Μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση εντός 14 ημερολογιακών ημερών σύμφωνα με τους παραπάνω όρους.

Περιεχόμενο sales365.gr – Η εταιρεία λαμβάνει κάθε δυνατή επιμέλεια για την ορθή δημοσίευση – εμφάνιση των πληροφοριών που αφορούν στα προϊόντα που προωθεί μέσα από το ηλεκτρονικό της κατάστημα. Η εταιρεία μας πάντως δεν ευθύνεται για ενδεχόμενα σφάλματα στο πλαίσιο της λειτουργίας του ηλεκτρονικού πολυκαταστήματος στις αναγραφόμενες και εμφανιζόμενες πληροφορίες (όπως όλως ενδεικτικά την αναγραφόμενη τιμή, τη διαθεσιμότητα, τη φωτογραφία, το είδος κ.λπ.) που μπορεί να οφείλονται ενδεικτικώς σε τεχνολογικές αστοχίες – λάθη, τυπογραφικά ή/και «ανθρώπινα» λάθη ή/και λανθασμένες πληροφορίες από τους προμηθευτές έστω και από αμέλειά της. Αν διαπιστώσετε κάποιο σφάλμα πριν ή/και μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, σας καλούμε να αποστείλετε σχετικό e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@sales365.gr ή/και να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλ. 2392034964. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, εφόσον διαπιστώσετε σφάλμα, σας καλούμε να μην προχωρείτε στην αποστολή αιτήματος παραγγελίας πριν την ειδοποίηση της εταιρείας μας και την αποσαφήνιση του συγκεκριμένου θέματος.

Το σύνολο του περιεχομένου της ιστοσελίδας (εκτός από εκείνα τα στοιχεία που ανήκουν σε τρίτους, λ.χ. πνευματικά δικαιώματα τρίτων, συνεργατών, φορέων κ.λπ.), δηλ. ενδεικτικά και όχι περιοριστικά τα κείμενα, οι φωτογραφίες, τα σχέδια, τα εμπορικά και οικονομικά στοιχεία, τα προγράμματα, τα πάσης φύσεως αρχεία, σήματα/λογότυπα, η μορφή (layout) του sales365 κ.λπ., αποτελούν αντικείμενο πνευματικής ιδιοκτησίας της εταιρείας και προστατεύεται από τις σχετικές διατάξεις του Ελληνικού Δικαίου, του Ευρωπαϊκού και των εφαρμοζόμενων διεθνών συμβάσεων περί πνευματικής ιδιοκτησίας. Σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει η εμφάνισή τους και προβολή τους στο sales365 να εκληφθεί ως μεταβίβασή ή/και εκχώρηση άδειας ή/και δικαιώματος χρήσης τους. Βάσει των ανωτέρω, άρα, απαγορεύεται ρητά η ολική ή μερική αντιγραφή, διανομή, μεταφορά, μεταποίηση, αποθήκευση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, τροποποίηση και κάθε συναφή ενέργεια πάνω στα ανωτέρω στοιχεία, χωρίς την τυχόν ρητή προηγούμενη έγγραφη συναίνεση της εταιρείας. Σε διαφορετική περίπτωση, οι ως άνω ενέργειες μπορεί να αποτελέσουν προσβολή των δικαιωμάτων πνευματικής/βιομηχανικής ιδιοκτησίας της εταιρείας, η οποία διατηρεί το δικαίωμα να διεκδικήσει κάθε θετική και αποθετική ζημία που έχει προκληθεί σε αυτήν, σύμφωνα με τις διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας.

Ο χρήστης/καταναλωτής/επισκέπτης/μέλος του sales365 αποδέχεται και αναγνωρίζει ότι η εταιρεία έχει τη δυνατότητα εμπορικής αξιοποίησης (είτε από την ίδια είτε από τρίτους) του συνόλου των στοιχείων που εμφανίζονται στο sales365, καθώς και την τροποποίηση των στοιχείων αυτών οποτεδήποτε επιθυμεί με ή χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση των χρηστών/καταναλωτών/επισκεπτών/μελών του.

α) Ορθή καταχώρηση προσωπικών στοιχείων

Επειδή τα προσωπικά σας στοιχεία και τα στοιχεία επικοινωνίας που παρέχετε στο sales365.gr είναι εξαιρετικά σημαντικά για την εκτέλεση της ηλεκτρονικής συναλλαγής σας με εμάς, καθότι όπως γνωρίζετε, αυτά αποτελούν και το μοναδικό τρόπο επικοινωνίας της εταιρείας μαζί σας για την εκτέλεση των παραγγελιών, θα πρέπει να είστε σίγουροι ότι τα στοιχεία που μας έχετε δώσει είναι απολύτως ορθά και επικαιροποιημένα (σε περίπτωση αλλαγών υποχρεούστε να μας ενημερώσετε σχετικά). Η εταιρεία μας λαμβάνει κάθε δυνατή μέριμνα ώστε να παραλάβει από εσάς τα ορθά σας στοιχεία και για το λόγο αυτό, σας ζητείτε στο τέλος της συμπλήρωσης των στοιχείων σας να επανελέγξετε τα στοιχεία αυτά και κατόπιν να τα αποστείλετε σε εμάς μαζί με τη ρητή συγκατάθεσή σας για χρήση των στοιχείων που έχετε συμπληρώσει. Ως εκ τούτου η εταιρεία μας δεν φέρει ουδεμία ευθύνη σε περίπτωση που κάποια από τις συμβατικές ή νόμιμες υποχρεώσεις της δεν εκπληρωθούν σωστά ή/και έγκαιρα εξαιτίας αποστολής από εσάς λανθασμένων ή μη επικαιροποιημένων προσωπικών στοιχείων. Ειδικότερα, κάθε τυχόν ειδοποίηση που θα πραγματοποιείται στην ηλεκτρονική διεύθυνση ή/και στο κινητό τηλέφωνο που θα μας έχετε δώσει (λ.χ. για την έλλειψη διαθεσιμότητας προϊόντος κ.λπ.) θα θεωρείται ως έγκυρη ακόμη και αν δεν παραδίδεται σε εσάς εξαιτίας σφάλματος στα αναγραφόμενα από εσάς στοιχεία ή/και λόγω τεχνικής ή άλλης βλάβης στο διακομιστή σας, ή/και στο τηλέφωνό σας ή/και στον τηλεπικοινωνιακό σας πάροχο, ή/και λόγω αλλαγής των στοιχείων σας (εφόσον δεν μας έχετε ενημερώσει εγκαίρως σχετικά). Το ίδιο ισχύει και για τη διεύθυνση επικοινωνίας και αποστολής των προϊόντων καθώς και για τα σταθερά τηλέφωνα επικοινωνίας. Σε κάθε περίπτωση υποχρεούστε να ενημερώνετε εκ νέου τα στοιχεία σας κάθε φορά που επέρχεται μια αλλαγή σε αυτά.

 

β) Εγγεγραμμένοι χρήστες

Με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτησή σας και τη διευκόλυνση των μελλοντικών σας αγορών θα πρέπει να εγγραφείτε ως χρήστες του sales365.gr (log in) κατά την πρώτη σας αποστολή αιτήματος παραγγελίας προς την εταιρεία μας. Τα στοιχεία που συμπληρώνετε στην ειδική φόρμα παραμένουν στο σύστημα της εταιρεία μας. Ως εκ τούτου κατά την πρώτη σας αποστολή αιτήματος παραγγελίας ή επίσκεψή σας μπορείτε να ανοίξετε ένα λογαριασμό μαζί μας και να δημιουργήσετε ένα προφίλ χρήστη (Ονοματεπώνυμο, φύλο και ημερομηνία γέννησης), με τη χρήση των δικών σας μοναδικών κωδικών ασφαλείας (username & password). Με τον τρόπο αυτό δημιουργείτε τη δική σας μοναδική σελίδα –σελίδα εγγεγραμμένου χρήστη- στην οποία καταγράφεται το ιστορικό των αγορών σας, μπορείτε να παρακολουθείτε σε ποιο στάδιο βρίσκεται το τυχόν νέο αίτημά σας για παραγγελία, σε ποιο στάδιο βρίσκεται η αποστολή του προϊόντος που έχετε παραγγείλει κ.λπ. Κατά την εγγραφή σας ως εγγεγραμμένοι χρήστες η εταιρεία δύναται και εσείς ως εγγεγραμμένοι χρήστες αποδέχεστε να εγκατασταθεί ένα σύστημα session cookies αποκλειστικώς και μόνον για την αναγνώρισή σας καθώς και των συναλλαγών σας για τη δημιουργία του ιστορικού σας ως πελάτη που εμφανίζεται στην προσωπική σας σελίδα και είναι εμφανές μόνον σε εσάς. Τα ως άνω session cookies έχουν αποκλειστικό σκοπό να εξυπηρετήσουν την καλύτερη διαχείριση του προφίλ σας και των συναλλαγών σας ώστε να μην είστε υποχρεωμένοι να δηλώνετε από την αρχή τα στοιχεία σας κάθε φορά που επισκέπτεστε το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Τα session cookies διαγράφονται αμέσως μόλις διαγραφείτε (log out) από εγγεγραμμένος χρήστης.

 

γ) Έγγραφη συναίνεση

Με τη συμπλήρωση και την αποστολή της σχετικής φόρμας (είτε στη φόρμα εγγραφής είτε στη φόρμα παραγγελίας) με τα στοιχεία σας παρέχετε ταυτόχρονα σε εμάς και την έγγραφη συναίνεσή σας για τη χρησιμοποίηση των στοιχείων που περιλαμβάνονται σε αυτή, για τους σκοπούς που περιγράφονται στους παρόντες όρους στο πλαίσιο της παρούσας πολιτικής για τα προσωπικά δεδομένα. Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να χρησιμοποιηθεί το κινητό σας τηλέφωνο για την αποστολή μηνυμάτων (sms) προς ενημέρωσή σας για την πορεία της παραγγελίας σας, μπορείτε είτε να μην συμπληρώσετε εξαρχής το σχετικό πεδίο στη φόρμα παραγγελίας (προαιρετικό πεδίο), είτε να μας αποστείλετε ανά πάσα χρονική στιγμή σχετικό e-mail στο info@sales365.gr με το οποίο να αιτείστε την παύση της αποστολής των εν λόγω μηνυμάτων (sms) – opt out.

 

Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων

Τα προσωπικά δεδομένα του πελάτη συλλέγονται από την εταιρεία μας αποκλειστικά και μόνο στο πλαίσιο της διενέργειας συναλλαγών με το sales365 και της επικοινωνίας μας μαζί του για την ολοκλήρωση των παραγγελιών, την τιμολόγηση, τη διευκόλυνση των παραδόσεων, την εκτέλεση των παραγγελιών, την εξυπηρέτηση των αιτημάτων του, καθώς και την αποστολή ενημερωτικών μηνυμάτων σε σχέση με προϊόντα και υπηρεσίες μας. Όλα τα προσωπικά του στοιχεία τα οποία συλλέγονται μέσω της ειδικής ηλεκτρονικής φόρμας του sales365 είναι τα απολύτως απαραίτητα για τη διενέργεια των ως άνω υπηρεσιών από την πλευρά μας και τελούν υπό τον όρο της πλήρους και ανεπιφύλακτης συγκατάθεσης/συναίνεσής του, η οποία παρέχεται με την αποστολή των προσωπικών του δεδομένων με εμάς. Παρέχεται η δυνατότητα στον πελάτη να έχει οποτεδήποτε πρόσβαση στα δεδομένα αυτά καθώς και να αιτηθεί την άμεση διαγραφή των στοιχείων του αλλά και τη διαγραφή του ως εγγεγραμμένος χρήστης. Επίσης δικαιούται να ασκήσει οποτεδήποτε όλα τα δικαιώματά του εκ των άρθρων 11-13 του ν. 2472/1997. Σε κάθε περίπτωση πάντως τα στοιχεία του διατηρούνται από την εταιρεία μας μόνο για όσο χρονικό διάστημα είναι εγγεγραμμένος χρήστης του sales365.gr ή/και για όσο χρόνο εκτελούνται συναλλαγές μαζί του και διαγράφονται αμέσως μόλις διαγραφεί από χρήστης ή ολοκληρωθεί η συναλλαγή μαζί του. Τα προσωπικά σας δεδομένα δεν ανακοινώνονται σε κανέναν τρίτο και διαχειρίζονται αποκλειστικά από το προσωπικό του sales365.

Μοναδικές εξαιρέσεις αποτελούν: 1) Tα δεδομένα εκείνα που αφορούν στην εκτέλεση και εκκαθάριση των ηλεκτρονικών πληρωμών μέσω πιστωτικής κάρτας που διενεργούνται από έμπιστους συνεργάτες μας – χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς που ακολουθούν όλες τις ενδεδειγμένες διεθνείς διαδικασίες ασφαλείας για τη διασφάλιση των πληροφοριών και 2) τα δεδομένα που είναι απολύτως απαραίτητα για την εκτέλεση της παραγγελίας (μεταφορά, αποθήκευση κ.λπ.) από τις συνεργαζόμενες με εμάς εταιρείες.

Το σύνολο πάντως των δεδομένων του πελάτη προστατεύεται και διαχειρίζεται σύμφωνα με τους όρους και τους κανόνες της ελληνικής νομοθεσίας και κυρίως του ν.2472/1997, η δε εταιρεία μας ακολουθεί απαρέγκλιτα όλους τους κανόνες που θεσπίζονται από το σχετικό νομοθετικό πλαίσιο. Στο πλαίσιο της ανωτέρω νομοθεσίας, τα στοιχεία που φυλάσσονται από την εταιρεία μας δύνανται να γνωστοποιηθούν σε τρίτους, στις αρμόδιες αρχές, εισαγγελείς ή σε άλλες διοικητικές υπηρεσίες μόνο σύμφωνα με τους κανόνες και τις διατάξεις που προβλέπει το εκάστοτε κανονιστικό πλαίσιο. Επίσης, το σύνολο των δεδομένων, των στοιχείων και των συναλλαγών σας διέπεται από τις αρχές του απορρήτου των επικοινωνιών (ηλεκτρονικών και μη) και των εμπορικών συναλλαγών και λαμβάνονται όλα τα ενδεδειγμένα μέτρα για την προστασία και τη διασφάλιση του απορρήτου αυτών κατά τη διαβίβαση ή/και την εκτέλεση των συναλλαγών.

Ο χρήστης/καταναλωτής/επισκέπτης/μέλος του sales365 πρέπει επίσης να διαφυλάσσει το απόρρητο των δεδομένων του και να μην προβαίνει σε αποκαλύψεις σε τρίτους ούτε να παραχωρεί τη χρήση των στοιχείων αυτών από τρίτα πρόσωπα. Επίσης συνιστάται η αλλαγή των κωδικών χρήστη (username & password) ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Η εταιρεία μας επιφυλάσσεται για κάθε τυχόν ζημία της από υπαίτια παραβίαση των ανωτέρω υποχρεώσεων του χρήστη/καταναλωτή/επισκέπτη/μέλους του sales365.

Επειδή τα προσωπικά σας στοιχεία και τα στοιχεία επικοινωνίας που παρέχετε είναι σημαντικά για την ορθή εκτέλεση της ηλεκτρονικής συναλλαγής σας, θα πρέπει να είστε σίγουρος/η ότι τα στοιχεία που μας έχετε δώσει είναι απολύτως ορθά. Ως εκ τούτου, η εταιρεία μας δε φέρει ουδεμία ευθύνη σε περίπτωση που κάποιες από τις συμβατικές ή νόμιμες υποχρεώσεις της δεν εκπληρωθούν σωστά ή/και έγκαιρα εξαιτίας της αποστολής σας λανθασμένων προσωπικών στοιχείων. Ειδικότερα, κάθε τυχόν ειδοποίηση που θα πραγματοποιείται στην ηλεκτρονική διεύθυνση που μας έχετε δώσει (λ.χ. για την έλλειψη διαθεσιμότητας προϊόντος κ.λπ.) θα θεωρείται ως έγκυρη ακόμη και αν δεν παραδίδεται σε εσάς εξαιτίας σφάλματος στα αναγραφόμενα στοιχεία. Το ίδιο ισχύει και για τη διεύθυνση επικοινωνίας και αποστολής των προϊόντων, καθώς και για τα τηλέφωνα επικοινωνίας. Σε κάθε περίπτωση υποχρεούστε να ενημερώσετε εκ νέου τα στοιχεία σας κάθε φορά που επέρχεται μια αλλαγή σε αυτά.

Η εταιρεία μας αναγνωρίζει ως ζήτημα μείζονος σημασίας το θέμα της ασφάλειας των δεδομένων και των συναλλαγών και για το λόγο αυτό λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για τη διασφάλισή τους. Η ιστοσελίδα προστατεύει τα μέλη της από τυχόν υποκλοπές στοιχείων με τη μέθοδο κρυπτογράφησης στοιχείων. Τα στοιχεία των πελατών δεν γνωστοποιούνται σε τρίτους και κατά την περιήγησή σας στην ιστοσελίδα παραμένουν κρυπτογραφημένα και άρα μη ορατά από τρίτα μη εξουσιοδοτημένα πρόσωπα. Η κρυπτογράφηση ισχύει σε όλα τα στάδια και όλες τις διαδικασίες συναλλαγής και αποστολής προσωπικών σας δεδομένων-στοιχείων από και προς το sales365 όπως όλως ενδεικτικώς στο καλάθι αγορών, στη wish list, στην προσωπική σας σελίδα εγγεγραμμένου χρήστη, στη σελίδα δημιουργίας λογαριασμού εγγεγραμμένου χρήστη (log in), στη φόρμα παραγγελίας, κατά τη μεταφορά των δεδομένων από και προς την εταιρεία κ.λπ. Επίσης κατά τη διαδικασία της εκτέλεσης των πληρωμών με πιστωτική κάρτα τα στοιχεία της πιστωτικής προστατεύονται με τη μέθοδο της κρυπτογράφησης σε 128bit. Τα στοιχεία παραμένουν κρυπτογραφημένα και δεν γνωστοποιούνται σε κανένα τρίτο άτομο.

Οι κωδικοί που χρησιμοποιούνται για την αναγνώρισή σας είναι α) ο Κωδικός Εισόδου (e-mail ή username) και β) ο Προσωπικός Μυστικός Κωδικός Ασφαλείας (password), οι οποίοι κάθε φορά που τους καταχωρείτε σάς παρέχουν πρόσβαση με απόλυτη ασφάλεια στα προσωπικά σας στοιχεία. Μπορείτε να μεταβάλλετε τους ανωτέρω κωδικούς οποτεδήποτε και όσο συχνά επιθυμείτε. Ο μόνος που έχει πρόσβαση στα στοιχεία σας είστε εσείς μέσω των ανωτέρω κωδικών και είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για τη διατήρηση της μυστικότητας και της απόκρυψής τους από τρίτα πρόσωπα. Σε περίπτωση απώλειάς του ή διαρροής του θα πρέπει να προβείτε στην άμεση ειδοποίησή μας, αλλιώς η εταιρεία μας δεν ευθύνεται για τη χρήση του μυστικού κωδικού από μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο. Σας συνιστούμε, για λόγους ασφαλείας, να αλλάζετε τους ως άνω κωδικούς ανά τακτά χρονικά διαστήματα και να αποφεύγετε τη χρήση των ίδιων και εύκολα ανιχνεύσιμων κωδικών, χρησιμοποιώντας καλύτερα όχι μόνο γράμματα και αριθμούς αλλά και σύμβολα για τη δημιουργία των κωδικών σας.

Ο χρήστης/καταναλωτής/ επισκέπτης/μέλος του sales365 αποδέχεται πλήρως και αναντίρρητα το αποκλειστικό δικαίωμα της εταιρείας να διακόψει τη χρήση του/των κωδικών πρόσβασης στις υπηρεσίες του sales365 και να διακόψει τη διάθεση του περιεχομένου και των πληροφοριών του sales365 κάθε φορά που θεωρεί αυτή (η εταιρεία) ότι παραβιάζονται από εκείνον (χρήστη/καταναλωτή/επισκέπτη/μέλος) οι παρόντες όροι ή που διενεργούνται ή υπάρχουν ενδείξεις ή/και καταγγελίες ότι διενεργούνται παράνομες πράξεις ή παραλείψεις από αυτόν. Επίσης δύναται να διακόψει, αναστείλει, τροποποιήσει την λειτουργία του sales365 εν όλω ή εν μέρει, μόνιμα ή προσωρινά, οποτεδήποτε, με ή χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση του χρήστη/καταναλωτή/επισκέπτη/μέλους του. Η εταιρεία και οι συνεργάτες της καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια, στο πλαίσιο του τεχνολογικού ελέγχου που πραγματοποιούν ανά τακτά χρονικά διαστήματα, ώστε οι υπηρεσίες, το περιεχόμενο και οι συναλλαγές του sales365 να πραγματοποιούνται απρόσκοπτα και χωρίς διακοπή και να διατηρείται το υψηλό επίπεδο ασφαλείας που διαθέτει. Δεν ευθύνεται, όμως, στην περίπτωση που για οιονδήποτε λόγο, συμπεριλαμβανομένης και της περίπτωσης αμέλειας, διακοπεί η λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος ή καθίσταται δυσχερής ή/και αδύνατη η πρόσβαση σε αυτό ή/αν, παρά τα τηρούμενα μέτρα ασφαλείας, εντοπιστούν «ιοί» ή άλλο επιβλαβές λογισμικό και μεταδοθούν στα τερματικά των χρηστών/επισκεπτών, ή αν τρίτα μη εξουσιοδοτημένα πρόσωπα παρέμβουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο στο περιεχόμενο και στη λειτουργία του site, καθιστώντας δυσχερή τη χρήση του ή προκαλώντας προβλήματα στην ορθή λειτουργία αυτού ή υποκλέπτοντας στοιχεία που αφορούν προσωπικά δεδομένα των πελατών και εγγεγραμμένων χρηστών του sales365.

Ακόμη, η εταιρεία ουδεμία ευθύνη φέρει αναφορικά με την επικοινωνία του καταναλωτή με τρίτους που τυχόν διαφημίζονται στο sales365, ενώ δεν ευθύνεται και για οιοδήποτε τυχόν ζήτημα ανακύψει από ενδεχόμενη σύναψη πάσης υφής εμπορικής συναλλαγής μεταξύ του χρήστη/μέλους και του τρίτου διαφημιζόμενου. Επίσης, η εταιρεία μας δεν φέρει σε καμία περίπτωση ευθύνη για τυχόν απαιτήσεις νομικής ή αστικής ή/και ποινικής φύσεως ούτε για τυχόν ζημία (θετική, ειδική ή αποθετική η οποία ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, διαζευκτικά ή/και σωρευτικά συνίσταται σε απώλεια κερδών, δεδομένων, διαφυγόντα κέρδη, χρηματική ικανοποίηση κ.λπ.) από χρήστες/καταναλωτές/επισκέπτες/μέλη του sales365 ή τρίτους από αιτία που έχει σχέση με τη λειτουργία ή μη ή/και τη χρήση του site ή/και σε αδυναμία παροχής υπηρεσιών ή/και πληροφοριών που διατίθενται από την εταιρεία δια μέσου του sales365 ή/και από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού ή/και δημιουργούμενα κενά ασφαλείας. Σε κάθε περίπτωση πάντως και εφόσον κάποιο από τα ανωτέρω οφείλεται σε αποδεδειγμένο δόλο της εταιρείας, η εταιρεία ευθύνεται μόνον για την κάλυψη τυχόν θετικής ζημίας του ζημιωθέντος που προέρχεται και σχετίζεται ευθέως με τα ανωτέρω και το δόλο της εταιρείας. Ωσαύτως ισχύουν όλοι οι περιορισμοί ευθύνης που αναγράφονται στους παρόντες όρους χρήσεις τους οποίους αναγνωρίζει και αποδέχεται ο χρήστης/καταναλωτής/ επισκέπτης/μέλος του sales365.gr στο σύνολό τους ως έγκυρους και σύμφωνους προς την καλή πίστη και τα συναλλακτικά ήθη.

Το sales365 ενδέχεται να εμπεριέχει παραπομπές σε διαδικτυακούς τόπους για το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες των οποίων ουδεμία ευθύνη φέρει η εταιρεία, ούτε εγγυάται για τη διαρκή και ασφαλή προσβασιμότητά τους. Συνεπώς για οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιασθεί κατά την επίσκεψη/χρήση των εν λόγω διαδικτυακών τόπων ο χρήστης/επισκέπτης οφείλει να απευθυνθεί απευθείας στα αντίστοιχα websites, τα οποία φέρουν και την αποκλειστική ευθύνη για την αποκατάσταση του εν λόγω προβλήματος. Η εταιρεία σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να θεωρηθεί ότι αποδέχεται ή υιοθετεί το περιεχόμενο ή τις υπηρεσίες των websites και των σελίδων στα οποία παραπέμπει ή ότι συνδέεται με αυτά καθ’ οιονδήποτε τρόπο. Για οποιδήποτε τυχόν πρόβλημα ανακύψει κατά την επίσκεψη των websites, αποκλειστικό υπεύθυνος είναι ο εκάστοτε διαχειριστής/ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου website.

α) Δωσιδικία – Εφαρμοστέο Δίκαιο – Για κάθε διαφορά που τυχόν ανακύψει αναφορικά με τη λειτουργία και χρήση του site, εφόσον δεν καταστεί δυνατή η συναινετική διευθέτηση αυτής, αρμόδια είναι τα Δικαστήρια της Θεσσαλονίκης. Για κάθε διαφορά σχετικά με την ερμηνεία και την εφαρμογή των παρόντων όρων και προϋποθέσεων, καθώς και για κάθε άλλο ζήτημα σχετικά με τη χρήση του sales365, εφαρμοστέο είναι το Ελληνικό Δίκαιο.

β) Ακυρότητα όρου – Αν ένας από τους προαναφερθέντες όρους είναι ή καταστεί άκυρος, οι υπόλοιποι όροι της παρούσης Συμβάσεως δεν θα θίγονται.

γ) Τροποποίηση όρων χρήσης – Οι παρόντες όροι χρήσης μπορούν να τροποποιηθούν οποτεδήποτε από την εταιρεία με ή χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Κάθε τυχόν τροποποίηση των όρων ισχύει με την ανάρτησή τους στο sales365, οι δε χρήστες/μέλη μας υποχρεούνται να ενημερωθούν οι ίδιοι για το περιεχόμενο των τυχόν τροποποιήσεων/αλλαγών στου όρους.

δ) Ερμηνευτικός όρος – Σε οποιοδήποτε σημείο της παρούσας προβλέπεται η επιστροφή χρημάτων ή/και η πίστωση αυτών στο λογαριασμό του πελάτη, τούτη εννοείται πάντοτε ως άτοκη.

ε) Επικεφαλίδες – Οι επικεφαλίδες που χρησιμοποιούνται στους παρόντες όρους χρήσης τίθενται προς διευκόλυνση της παραπομπής σε όρους της και δεν αποσκοπεί να αποτελέσουν βοηθήματα ερμηνείας της Σύμβασης.

στ) Καθυστέρηση άσκησης δικαιώματος – Τυχόν καθυστέρηση άσκησης από τα μέρη (εταιρεία και καταναλωτή) μέρους ή του συνόλου των δικαιωμάτων που απορρέουν από τους παρόντες όρους δεν επιφέρει αποδυνάμωση ή παραίτηση από το εν λόγω δικαίωμα το οποίο δύναται να ασκηθεί οποτεδήποτε σε μεταγενέστερο στάδιο και καθ’ εύλογη κρίση του δικαιούχου.

η) Αποδοχή όρων – Ο χρήστης/καταναλωτής/επισκέπτης/μέλος του sales365 δηλώνει ότι διάβασε τους παρόντες όρους τους οποίους και αποδέχεται στο σύνολό τους.