ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Το sales365.gr έχει κάνει τη διαδικασία της επιστροφής μία πολύ εύκολη και απλή υπόθεση για εσάς. Τώρα, μπορείς να επιστρέψεις το προϊόν που αγόρασες με 3 βήματα και τα υπόλοιπα θα τα φροντίσουμε εμείς.

 

Βήμα 1ο

Μας ενημερώνετε τηλεφωνικώς στο 23920 34964 ή με email στο info@sales365.gr για το λόγο επιστροφής του προϊόντος, καθώς και για το προϊόν αντικατάστασής του ή την επιλογή χρηματικής επιστροφής των χρημάτων σας. Η δυνατότητα επιστροφής ισχύει για 14 ημέρες από την παραλαβή του δέματος.

 

Βήμα 2ο

Συσκευάζετε το προϊόν με ασφάλεια και όπως ακριβώς το παραλάβατε στην εργοστασιακή του συσκευασία. Να μην ξεχάσετε να τοποθετήσετε μέσα στη συσκευασία τα απαραίτητα νομιμοποιητικά παραστατικά (Απόδειξη ή Τιμολόγιο).

 

Βήμα 3ο

Τέλος, κατόπιν δικών μας ενεργειών και συντονισμού παραλαμβάνει απο τη διεύθυνσή σας ο μεταφορέας το συσκευασμένο δέμα προς επιστροφή*. Όταν το δέμα φθάσει στην αποθήκη μας και το προϊόν ελεγχθεί, τότε θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικώς ή με email για τη διαδικασία αντικατάστασης ή χρηματικής αποζημίωσης κατ’ επιλογήν σας.

 

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο όταν:

Η συσκευασία του προϊόντος είναι σφραγισμένη στην εργοστασιακή της κατάσταση με τις απαραίτητες σημάνσεις και, κυρίως, όταν δεν έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν.

 

Τι ισχύει στα Έξοδα Επιστροφής:

Σε περίπτωση που επιστρέφετε το προϊόν εξαιτίας δικής μας υπαιτιότητας (λανθασμένη παραγγελία) ή λόγω ελαττωματικής κατάστασής του, τότε εμείς αναλαμβάνουμε όλα τα έξοδα επιστροφής. Βασική προϋπόθεση σε αυτήν την περίπτωση είναι η επιστροφή να πραγματοποιηθεί εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Σε περίπτωση που επιστρέφετε το προϊόν αναιτιολόγητα (δικαίωμα Υπαναχώρησης) εντός 14 ημερών από την παραλαβή του, τότε ο πελάτης επιβαρύνεται μόνο με τα έξοδα επιστροφής (κούριερ, μεταφορική, ταχυδρομείο κ.τ.λ.) με σταθερό κόστος επιστροφής 2.90 ευρώ για όλες τις παραγγελίες ανεξαρτήτου βάρους και όγκου. Η επιχείρηση δεν δέχεται αναιτιολόγητες επιστροφές προϊόντων πέραν των 14 ημερών από την παραλαβή τους.

 

*ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε περίπτωση που η περιοχή σας είναι χαρακτηρισμένη ως δυσπρόσιτη και δεν υπάρχουν κοντινά γραφεία της ACS courier ή της Γενικής Ταχυδρομικής να παραλάβουν το δέμα σας, τότε το στέλνετε με το ταχυδρομείο, πληρώνετε τα έξοδα αποστολής (τα ΕΛΤΑ δεν παρέχουν την υπηρεσία χρέωσης των εξόδων απο τον παραλήπτη) και εμείς σας επιστρέφουμε το ποσό με κατάθεση στον τραπεζικό σας λογαριασμό.