ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Το sales365.gr έχει κάνει τη διαδικασία της επιστροφής μία πολύ εύκολη και απλή υπόθεση για εσάς. Τώρα, μπορείς να επιστρέψεις το προϊόν που αγόρασες με 3 βήματα και τα υπόλοιπα θα τα φροντίσουμε εμείς.

 

Βήμα 1ο

Αρχικά μας ενημερώνετε τηλεφωνικώς στο 23920 34964 ή με email στο info@sales365.gr για το λόγο επιστροφής του προϊόντος.Εν συνεχεία μας δηλώνετε εαν επιθυμείτε να αντικαταστήσετε το προϊόν με κάποιο άλλο απο την συλλογή προϊόντων του καταστήματος μας ή επιλέγετε την χρηματική επιστροφή των χρημάτων σας. Το δικαίωμα επιστροφής προϊόντων ισχύει για 14 ημέρες απο την ημερομηνία παραλαβής του δέματος βάση των επισήμων εγγράφων των μεταφορικών.

 

Βήμα 2ο

Συσκευάζετε το προϊόν με ασφάλεια και όπως ακριβώς το παραλάβατε στην εργοστασιακή του συσκευασία μαζί με το συνοδευτικό υλικό (καρτελάκια,αξεσουάρ,οδηγίες κλπ) . Επίσης να μην ξεχάσετε να τοποθετήσετε μέσα στην συσκευασία τα απαραίτητα νομιμοποιητικά παραστατικά (Απόδειξη ή Τιμολόγιο) που λάβατε.

Σε κάθε περίπτωση είναι υποχρέωση του πελάτη να μεριμνήσει για την εξωτερική συσκευασία (αμπαλάρισμα) του προϊόντος ώστε να μην φθαρεί ή καταστραφεί κατα την διαδικασία της μεταφοράς.

 

Βήμα 3ο

Τέλος, κατόπιν δικών μας ενεργειών και συντονισμού παραλαμβάνει απο τη διεύθυνσή σας ο μεταφορέας το συσκευασμένο δέμα προς επιστροφή*. Όταν το δέμα φθάσει στην αποθήκη μας και το προϊόν ελεγχθεί, τότε θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικώς ή με email για τη διαδικασία αντικατάστασης ή χρηματικής αποζημίωσης κατ’ επιλογήν σας.

Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει με την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε αρχικά .

Σε περίπτωση πληρωμής της παραγγελίας σας με αντικαταβολή,το ποσό κατατίθεται σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.Τα έξοδα αντικαταβολής 1.5€ δεν επιστρέφονται διότι αφορά εφ’ άπαξ χρέωση υπηρεσίας που καταβάλλεται στις μεταφορικές.

 

Όροι επιστροφής προϊόντων:

Δεν μπορούν να επιστραφούν προϊόντα χωρίς την αρχική τους συσκευασία ή με παραβιασμένη συσκευασία, μεταχειρισμένα, χρησιμοποιημένα ή κατεστραμμένα ενώ η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να αξιώσει αποζημίωση ακόμη και για αχρησιμοποίητα προϊόντα εφόσον επιστρέφονται ελλιπή ή με φθορές. Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, δεν επιτρέπεται η επικόλληση ετικετών και ταινιών συσκευασίας επάνω στο κουτί συσκευασίας. Αν τα επιστρεφόμενα κουτιά των προϊόντων έχουν υποστεί ζημία, η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή.Επίσης δεν παρέχεται η δυνατότητα επιστροφής προϊόντων τα οποία είναι κατόπιν ειδικής παραγγελίας του πελάτη (π.χ. υφάσματα).

• Η εργοστασιακή συσκευασία των προϊόντων να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση. Εκτός των προϊόντων που η λειτουργία τους είναι ελαττωματική και καλύπτονται από εγγύηση.

 

Τι ισχύει στα Έξοδα Επιστροφής:

Σε περίπτωση που επιστρέφετε το προϊόν εξαιτίας δικής μας υπαιτιότητας (λανθασμένη παραγγελία) ή λόγω ελαττωματικής κατάστασης του, τότε εμείς αναλαμβάνουμε τα έξοδα επιστροφής. Βασική προϋπόθεση είναι να ενημερωθούμε τηλεφωνικώς ή με email εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του δέματος.Μετά το πέρασμα αυτού του χρονικού περιθωρίου ο πελάτης αποδέχεται ότι έλεγξε το προϊόν και ότι είναι πλέον ιδιοκτησία του.

Σε περίπτωση που επιστρέφετε το προϊόν αναιτιολόγητα (δικαίωμα Υπαναχώρησης) εντός 14 ημερών από την παραλαβή του, τότε ο πελάτης επιβαρύνεται μόνο με τα έξοδα επιστροφής (κούριερ, μεταφορική, ταχυδρομείο κ.τ.λ.) με σταθερό κόστος επιστροφής 2.90 ευρώ για όλες τις παραγγελίες ανεξαρτήτου βάρους και όγκου. Η επιχείρηση δεν δέχεται αναιτιολόγητες επιστροφές προϊόντων πέραν του χρονικού περιθωρίου των 14 ημερών.

 

*ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε περίπτωση που η περιοχή σας είναι χαρακτηρισμένη ως δυσπρόσιτη και δεν υπάρχουν κοντινά γραφεία της ACS courier,Speeedex ή της Γενικής Ταχυδρομικής να παραλάβουν το δέμα σας, τότε το στέλνετε με το ταχυδρομείο, πληρώνετε τα έξοδα αποστολής (τα ΕΛΤΑ δεν παρέχουν την υπηρεσία χρέωσης των εξόδων απο τον παραλήπτη) και εμείς σας επιστρέφουμε το ποσό με κατάθεση στον τραπεζικό σας λογαριασμό.